czwartek, 16 lutego 2012





Jasno-niebieskie jeansy idealne do pastelowych wariacji na wiosnę i lato.
Wyglądają dobrze  z zawiniętą jak i z prostą nogawką. Nie są zwężane.
Długość: 97 cm
Szerokość: 37 cm
Stan: Idealny (zakładane raz)
Skąd: H&M
Cena: 45 zł + koszt wysyłki
SPRZEDANE




Top w drobne kwiatki.
Rozmiar: S
Stan: Idealny (zakładana raz)
Skąd: H&M
Cena: 8 zł + koszt wysyłki



T-shirt z ciekawym wzorem, zdobiony ćwiekami w modnym liliowym kolorze.
Rozmiar: S (dla mnie bardziej jako małe M)
Stan: Bardzo dobry
Skąd: Springfield
Cena: 12 zł + koszt wysyłki



Bluzka zapinana na guziki w modnym pastelowym kolorze (kolor miętowy)
Rozmiar: S (dla mnie bardziej jako XS)
Stan: Idealny (zakładana 2 razy)
Skąd: Pull&Bear
Cena: 25 zł + koszt wysyłki



Uroczy, popielaty sweterek w drobne kropki (w kolorze: białym, zielonym, śliwkowym)
Idealny na wiosnę.
Rozmiar: S
Stan: Idealny
Skąd: Pull&Bear
Cena: 20 zł + koszt wysyłki




Sweterk w niebieskie paski, z guziczkami wszytymi w rękawy.
Rozmiar: M
Stan: Bardzo dobry
Skąd: Pull&Bear
Cena: 15 zł + koszt wysyłki

Po więcej informacji  jak i ewentualną chęć zakupu - zapraszam: jolie.wardroobe@gmail.com

10 komentarzy:

  1. Ja też nie przepadam za Walentynkami, swoje zdanie na ten temat też wyraziłam w poście. :)

    Dzięki za odwiedziny <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak to prawda, płaszczyk jest odważny, ale ja lubię tak czasem ;p
    Jeśli to Twoja komoda i ściana to ja chcę zamieszkać z Tobą ; o
    Zapraszam częściej!:)
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten sweterek mi się podoba, ale niestety na razie nie planuje zakupów.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za komentarz!;)
    Świetny blog!!!!!:)
    Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  5. super ta bluzka z ćwiekami ;> zapraszam do mnie ;>

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, tak liceum to zdecydowanie dobry okres w życiu człowieka. ; D
    A ja tylko 2 pączki zjadłam, więcej nie dałam rady . ; D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne bluzki i sweterki! ;D
    Dzięki za miły komentarz i zapraszam na nowego posta!
    Pozdrawiam!
    <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Oprócz matematyki i polskiego jeszcze j.angielski, geografia oraz WOS.
    Wszystko na podstawie (:
    Dzięki za miły komentarz i zapraszam na nowego posta!
    Pozdrawiam!
    <3

    OdpowiedzUsuń
  9. też powinnam zrobić wyprzedaż swojej szafy, bo już się nie domyka :D

    OdpowiedzUsuń